אתגר זימון האהבה הגדול יוצא לדרך

מחפשת את אהבת חייך? זה המקום עבורך

הצעה למתנה לראש השנה: "השנה זה קורה לי" כיצד למצוא את אהבה חייך בשישים יום

Bliss Blog

תמונת-כתבה-במודיעין

הצעה למתנה לראש השנה: "השנה זה קורה לי" כיצד למצוא את אהבה חייך בשישים יום

מאת שלומית דותן- כתבה בעיתון מודיעין

המאמנת לירז רזן פבין מפרסמת מדריך חדש למציאת אהבה, המבוסס על שיטת Bliss שפיתחה,
הזדמנות להשתחרר מחסמים, לגלות מה מונע מכל אישה זוגיות ואיך זוכים למצוא אהבת אמת תוך 60 יום.

בטוח שמעתם בעבר על חוקי היקום, תורת הקוונטים, חוק המשיכה וחוק המאמץ המזערי אבל איך כל זה קשור למציאת אהבה וזוגיות?
הספר '׳השנה זה קורה לי – איך למצוא את אהבת חיי ב-60 יום׳ שרואה אור בימים אלו, נולד כדי לעזור לנשים שלא חיות באהבה, לייצר ולמצוא את האהבה בתוכן, מתוך הנחה בסיסית שמה שאני מרגישה, זה מה שאני קובעת לחיי.

בישראל מידי יום יש מעל 2 מיליון נשים הפנויות לאהבה(רווקות, גרושות ואלמנות),
ולטענתה לירז רון פבין, מאמנת בכירה למציאת זוגיות, החיים קצרים ואמורים לחיות אותם בשניים ובשותפויות ואם את לא נמצאת ברגע בזוגיות זה אומר שלא פועלת נכון!
"האהבה היא האנרגיה הגבוהה ביותר, אנרגיית היצירה, הבריאה והריפוי. אנשים שאוהבים הם בדרך כלל אנשים שמחים יותר, במישור הרוחני מציאת בן זוג זו התרוממות הנשמה. אהבה זאת מהות, צורך קיומי לחלוטין."
בספרה החדש "השנה זה קורה לי- כיצד למצוא את אהבת חייך ב-60 יום" מסבירה לירז רון פבין מדוע האהבה היא הבסיס של קיומנו ואיך ניתן לזמן אותה לחיינו בזמן קצר, שיטת האימון המתוארת
בספר כוללת חודשיים של תרגילים פשוטים ואמיצים כאחד, המזמינים כל אישה ככל גיל, לגלות למה הזוגיות נעדרת מחייה ואיך להכניסה לשגרת היומיום.
מדובר במדריך למציאת אהבת חייך ב-60 יום המבוסס על שיטת שינוי תודעה שפיתחה לירז הקרויה שיטת BLISS, שיטה שעוזרת לנו להתחבר למקורות העוצמה שהגענו עמם לעולם עם הולדתנו לצד הנאה מזוגיות מדהימה הרמונית ומלאת אהבה,  הצלחה ומימוש מקצועי ע"פ הנתיב הגבוה שלנו ונוחות בכל אזורי החיים, כבר בקריאה ראשונית של המדריך תגלו שהדרך לזוגיות מתחילה דווקא מבפנים.

"הקמתי את BLISS) בליס) מתוך אהבה עזה לחיים ולאומנות יצירתם ביום יום.
הבנתי שיש לי משהו להעניק, טכניקות פרקטיות אימון מציאות שופעת יותר, נינוחה יותר, כזו שמותאמת לצו ליבנו ולאחר שחזיתי בנשים עבורן זה עבד בכל פעם מחדש, החלטתי לקחת את זה רחוק יותר ולחלוק זאת עם העולם" מספרת לירז. בניגוד לכל צפייה, המהלך הראשון בספר "השנה זה קורה לי" הוא דווקא התנזרות מדייטים למשך חודש ימים, בחינה מחודשת של האנרגיה הפנימית ולאחר מכן חזרה לסצנת הדייטים מתוך מטרה לברור דייטים איכותיים יותר ולא כמותיים.
מתחילים את המסע עם דיאטה מדייטים , 30 ימים שבהם לא יוצאים לדייט ומתרכזים רק בעצמנו מתוך הנחה שאת האהבה מוצאים קודם כל בתוכנו, הפסקה מעולם הדייטים מאפשרת ריכוז פנימי ושינוי זווית ראייה. במקום להתעסק בשאלות חיצוניות כמו למה הוא לא התקשר או האם הוא בכלל בעניין שלי, עדיף לשאול מה מונע ממני למצוא אהבת האם אני סוחבת משהו מהעבר, מה גורם לי להיכנס לקשרים שלא מתאימים לי, מה אני רוצה בחיים, מה אני רוצה שיקרה, איזו זוגיות אני רוצה? התרגילים בספר החדש מבוססים על חוקי היקום -האופן שבו החיים עובדים ומאפשרים לייצר אהבה בתוכנו. הספר נועד להסביר, ללמד, להזכיר להתחבר לאינטואיציה, לידיעות הילדותיות שלנו, לאהבה עצמית או לדימוי עצמי, כאשר מערכת היחסים נתפסת כמראה לקשר שלנו עם עצמנו, לחסמים שהצבנו לעצמנו ולמקומות שעלינו לרפא בעצמנו.

בחודש השני אחרי ניקוי רעלי הדייטים יוצאים מחדש לדייטים ־ רק הפעם בדגש על איכותיים ולא כמותיים. לומדים להתבסס על הזוגיות יהלום ־ 4 ערכי ליבה שכל אחת קובעת לעצמה, מי מתאים לי מבחינה ערכית ומי לא . חלקו השני של המדריך מאפשר לכל אישה למצוא את אהבת חייה הפנימית והחיצונית ולעשות בחירות אהבה מתוך ולא מתוך פחד.
לירז רון פבין מאמנת בכירה למציאת זוגיות ושפע כחיים, החלה את דרכה בתחום דווקא לאחר שחרורה מהצבא, על רקע פרידת הוריה. לירז טסה לארה"ב ומצאה את עצמה מושפעת רבות מהסרט "הסוד", שיצא באותה העת בקולנוע. לירז השתתפה בסדנאות של כוכב ׳׳הסוד" , כרב פרקטור, לצד אינספור קורסים וסדנאות בתחום. כיום היא מאמנת בכירה עם מעל 4,000 שעות אימון והמייסדת של חברת BLISS הישראלית.
כיום לירז רון פבין מתגוררת בישראל, נשואה באושר ואם ל-2 , מנהלת את הקהילה הפופולארית של "מחשבה יוצרת זוגיות" הכוללת כ-7,000 נשים בגילאי 30־50 ,מתוכן 70% רווקות ו-30% גרושות עם ילדים.

מחיר הספר 87ש"ח לרכישה באתר
זהו ספר מסף מהספרייה של מדיה 10- הוצאת ספרים לאנשים פרטיים הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד. ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת וסטימצקי.

כל הידע שלי, אצלך במייל

אם יש לך תשוקה בוערת להשפיע, להעניק ת המתנה הייחודית שלך לעולם ולקבל את התגמול וההכרה שבאמת מגיעים לך – הצטרפי אל רשימת התפוצה שלי.

Hi There!

אני לירז רון פבין

המייסדת של שיטת בליס בע״מ.
את בליס הקמתי לפני 11 שנים, ידעתי שאני טובה ושאני יכולה להשפיע ולשנות, אבל הגשר הזה, ביני לבין הלקוחות האמיתיות שלי, היה מאתגר במיוחד. היום, ברמה העסקית, החברה שהקמתי עברה כל חלום שהיה לי, כלכלית ורגשית.
אני אלמד אותך איך לעשות את כל זה, כי אני יודעת בדיוק איך זה מרגיש.

עכשיו בפודקאסט

Scroll to Top

צריכה עזרה?
דברי איתנו

אפשר:

או השאירי פרטים: