בנימה קצת יותר אישית…
אני כל כך יודעת איך את מרגישה, זה ליווה אותי שנים.
התחושה הזו שנועדת לעשות משהו גדול בעולם, שיש לך משהו שבוער בך, אבל איכשהו יש מאבק.
מאבק לגייס את הלקוחות ומאבק לג׳נגל בין כל הכובעים. בין השיווק למכירות ומתן השירות.
את מקבלת פידבקים מלקוחות שהחיים שלהם/ן השתנו מקצה לקצה ואת לא מבינה איך כל זה לא מתורגם לכסף ממשי שישמש אותך ואת המשפחה שלך.
אז נתחיל מהחדשות הטובות ונעבור לטובות יותר:
הכסף שיש לך בחשבון ובעסק הוא תוצר של שני מישורים: תודעה – חשיבה ואמונות ומילים.
ומעשים: ידע שיווקי מאורגן שתואם את 2019 ובעיקר את המהות שלך.
כשאת יודעת את זה את מפסיקה לרוץ אחרי טקטיקות שיווק בלבד ומתחילה להתחבר לשפע ולהקים מהלכי שיווק חדים שבאמת עובדים.
החדשות הטובות יותר:
בניתי את העסק שלי – בליס משלב הרעיון לשלב החברה בע״מ שמכניסה מיליוני שקלים בשנה.
זה קרה ללא הון עצמאי כלל, ודרש למידה מעמיקה מאוד של כל הידע השיווקי והתודעתי שמצאתי בעולם. ריכזתי את כל מה שעזר לי לפרוץ לתוכניות פעולה ברורות שיחסכו לך שנים.