אתגר זימון האהבה הגדול יוצא לדרך

מחפשת את אהבת חייך? זה המקום עבורך

ברוכה הבאה למועדון האושר!🥳🥳🥳

לכל דבר בעולם יש מקור רוחני

Bliss Blog

תודעה ויצירת מציאות

לכל דבר בעולם יש מקור רוחני

אחרי כל שפל, מגיעה גאות. זה חוק טבע.
לכל דבר בעולם יש מקור רוחני,
זו תפיסת העולם שלי, וכשהחיים מתערבים במסלול חיינו, זה מגיע להעניק לנו משהו שלא היינו רואים אחרת.

אז מה אני לומדת מה קורונה עד כה?

1. שיעור בצניעות – בתור אחת שפוקדת לפחות 3 בתי קפה בתל אביב ביום, לפחות, מתכננת את הטיסה הבאה ברגע שנחתתי, פתאום קורקענו. פתאום כשאני קונה אספרסו בערב כי הקפה שליד הבית פתוח לטייק אוויי – הרבה יותר טעים. כל שלוק מרגיש אחרת. יכול להיות ששכחנו להעריך את כל הדברים הקטנים מרוב שהכל היה כל הזמן פרוס מול העיניים.

2. שיעור באהבת אדם – כולנו יחד. בתכלס. אני רואה אנשים שלא אמרו שלום בבוקר שרים יחד מהמרפסת. זה היה קורה לדעתכם אחרת? ואני כל הזמן חושבת על מאות אלפי בעלי עסקים שאני לא מכירה.

3. שיעור במשפחתיות – הילדים בבית רוב היום ואתמול עשינו שיעור יצירה (ללמד אותם כרגע חשבון פחות זרם לי 🤪) קלטתי פתאום שאני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה ישבתי לצייר איתם. יואו. שלא נאמר ששנים לא שאלתי את עצמי מה אני מכינה לאכול לבוקר צהריים וערב.

4. שיעור בנגישות – כבעלת עסק וכמאמנת עסקית ללא מעט נשים, ברור שהכל צריך להיות קל ומותאם לעובדה שהרבה הכנסות נעצרו. אז חובה להנגיש בעיני, עלויות, אספקה, הכל.

5. שיעור בלשחרר אחיזה בניהול המציאות-וואווו. לרגע חשבנו שנדמה לנו שאנחנו הבוס. ואז,קורה משהו כזה וטורף את הקלפים ומזכיר לנו שאנחנו הקלפים בכלל ולא היד שטורפת. בעולם יצירת המציאות אנחנו קובעים איך נגיב למה שיקרה לנו והתגובה שלנו תשפיע על כדור הטניס הבא.

אז אולי הקורונה הזו מגיעה כדי לעזור לנו לייצר גאות נקייה ואמיתית יותר. תמשיכו לחייך, הכל פתיר! אנחנו מדינה חזקה, יש לנו כלכלה סופר איתנה, וכשכל העסקים ייפתחו מחדש, אני יודעת שתהיה התנפלות ויהיה לכולם פיצוי על התקופה הזו, אולי לא מהמדינה, אבל מהחיים ⭐️

כתיבת תגובה

כל הידע שלי, אצלך במייל

אם יש לך תשוקה בוערת להשפיע, להעניק ת המתנה הייחודית שלך לעולם ולקבל את התגמול וההכרה שבאמת מגיעים לך – הצטרפי אל רשימת התפוצה שלי.

Hi There!

אני לירז רון פבין

המייסדת של שיטת בליס בע״מ.
את בליס הקמתי לפני 11 שנים, ידעתי שאני טובה ושאני יכולה להשפיע ולשנות, אבל הגשר הזה, ביני לבין הלקוחות האמיתיות שלי, היה מאתגר במיוחד. היום, ברמה העסקית, החברה שהקמתי עברה כל חלום שהיה לי, כלכלית ורגשית.
אני אלמד אותך איך לעשות את כל זה, כי אני יודעת בדיוק איך זה מרגיש.

עכשיו בפודקאסט

Scroll to Top

צריכה עזרה?
דברי איתנו

אפשר:

או השאירי פרטים: