שיווק ועסקים

לשווק עכשיו זה ניצול?

אז נחשפתי לדיון שרץ בין בעלי עסקים כרגע:
אם לשווק עכשיו, להתאים מוצרים ומחירים לסיטואציה או להקפיא תהליכים.

אני חושבת שאם זכית להיות עסק שבכלל * יכול * להיות פתוח בתקופה הזו
לא רק שזכותך המלאה להמשיך,
זו חובתך.

ח ו ב ת ך.

למה?

1. כי כמו שכתבתי, לא כולם יכולים. חנויות בקניון למשל – לא יכולות לא משנה מה הן יעשו.
כל עסק שישאר פעיל, אפילו חלקית, בהתאמות מחירים, יקטין את הנזק הכלכלי הקולקטיבי ויכניס משהו לקופת המדינה וזה מצטבר.
מעבר לכך שהעסק שלך ימשיך לנשום.

2.להיעלם? עכשיו?
א -ב של שיווק שה חיבור לתודעה הלקוח, להתכתב איתה. 
תמצאי דרך לדבר עם הלקוחות שלך היום, לא רק שמגניב, נושא משותף שמטריד את שניכם כבר יש לך.

3.ציניות לגבי הלימון שהופך ללימונדה לא תעזור כאן לאף אחד ובכלל אני תוהה כמה ציניות קדימה אי פעם מישהו.
אז כן יש כאן חתיכת אתגר וכן אפשר להכין ממנו חתיכת משקה ממותק.

4.כסף הוא אצילי. להכניס ממנו זה לקבל תגמול על כל הטוב שיש בך.
לחשוב שבתקופה כזו זה ניצול זה להגיד שיש בו מעבר להחלפת תמורות טהורות בין שני אנשים בעולם.

5.בסופו של דבר – קורונה או לא קורונה – כבעלי עסקים אנחנו חווים אתגרים מדי שנה גם ככה, עם היד על הלב –
זו הפעם הראשונה שאת מאותגרת ממש? אני יודעת שלא.
מה שבונה אותנו ומשאיר אותנו כאן לאורך זמן זו היכולות שלנו לצלוח אותם ולהמשיך. פשוט להמשיך.

אז את ממשיכה?
אני כן.

הוסיפי למועדפים

אין לך עדיין חשבון? הרשמי

כתיבת תגובה

הוסיפי למועדפים

אין לך עדיין חשבון? הרשמי